Administrator općih poslova (m/ž)

Hkzp oglas web bijeli bg small2
9. listopada 2025.
Hkzp oglas web bijeli bg small2

Prilika

U Hrvatskoj kontroli zračne plovidbe u potrazi smo za administratorom općih poslova s mjestom rada u Splitu. Administrator/-ica općih poslova bit će odgovoran/-na za kvalitetno i pravovremeno obavljanje općih poslova Jedinice prilazne i aerodromske kontrole − Podružnica Split/Brač.

Odgovornosti radnog mjesta:

  • priprema potrebne dokumente za službena putovanja zaposlenika Jedinice (npr. putne karte, smještaj, vize, automobili i sl.)
  • obavlja potrebne administrativne poslove za sve organizacijske dijelove Jedinice
  • obavlja prijam, uskladištenje i izdavanje robe, vodi propisane evidencije
  • zadužuje i vodi kartoteku osobnih zaduženja kapitalne imovine i sitnog inventara
  • prati stanje zaliha u skladištu tehničke robe
  • mjesečno usklađuje kartoteku s knjigovodstvenim stanjem
  • izdaje skladišnu dokumentaciju
  • obavlja dnevni pregled vozila i potpisuje tehničku ispravnost vozila, koordinira preventivno i korektivno održavanje i pranje motornih vozila
  • obavlja poslove neposredne nabave i prijevoza za potrebe Jedinice
  • obavlja poslove prijave, odjave i ostale radnje vezane uz mirovinsko i zdravstveno osiguranje radnika Jedinice
  • obavlja i ostale poslove u okviru stručnosti i radnog iskustva sukladno potrebama posla i nalogu rukovoditelja Jedinice prilazne i aerodromske kontrole − Podružnica Split/Brač.

Što nudimo?

  • Ugovor na neodređeno vrijeme, uz probni rad
  • mogućnost kontinuiranog usavršavanja i razvoja
  • pozitivno i motivirajuće radno okruženje i tim
  • godišnji sistematski pregled
  • treći mirovinski stup
  • niz poticajnih pogodnosti. 

Što tražimo?

Komunikativnu, odgovornu i diskretnu osobu s pozitivnim pristupom suradnicima i visokim profesionalnim i etičkim standardima.

Uvjeti za prijavu:

  • SSS
  • 1 godina radnog iskustva na administrativnim poslovima.

Posebne prednosti

Kandidat koji prema posebnim propisima ostvaruje pravo prednosti dužan se u prijavi pozvati na to pravo i ima prednost u odnosu na druge kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17, 98/19 i 84/21) te u skladu sa člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21) uz prijavu je dužan, uz dokaz o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti prilikom zapošljavanja nalazi se na sljedećim poveznicama:

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) uz prijavu je dužan pozvati se na to pravo i priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Što priložiti?

Uz popunjenu e-prijavu potrebno je priložiti sljedeću dokumentaciju:

  • životopis
  • presliku o položenim ispitima državne mature / svjedodžbe o završnome radu ili diplome završenog studija
  • dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis HZMO-a)
  • dokaz o državljanstvu
  • uvjerenje o nepokretanju kaznenog postupka ne starije od šest mjeseci.

Kandidati u prijavi mogu priložiti i druge dokumente vezane uz iskustvo i znanja navedena u oglasu.

Oglas je otvoren do 19. listopada 2025., a prijave se mogu poslati prilaganjem svih navedenih dokumenata putem sljedeće poveznice.

Kandidati će biti testirani. Pozivi na testiranje bit će upućeni e-poštom ili telefonom. Za kandidate koji se ne odazovu pozivu na testiranje smatrat će se da su povukli prijavu na oglas. Prije potpisivanja ugovora o radu izabrani kandidat bit će upućen na liječnički pregled.

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati kao ni prijave koje nisu poslane popunjavanjem e-prijave.