LDZA — ZAGREB / FRANJO TUDJMAN

LDZA AD 2.1  Naziv i oznaka aerodroma

LDZA — ZAGREB / FRANJO TUDJMAN

LDZA AD 2.2  Zemljopisni i administrativni podaci o aerodromu

1 ARP koordinate i lokacija 454434.55N 0160407.60E
on RWY centre line 1800 M NE from THR 04
2 Smjer i udaljenost od (grada) 135°, 10 KM from railway station in Zagreb
3 Nadmorska visina/Odnosna temperatura 353 FT / 28°C (JUL)
4 Geoidna undulacija na AD ELEV PSN 148 FT
5 MAG VAR (datum informacije)/Godišnja promjena 4°E (2019) / 0.15° increasing
6 Operator AD, adresa, telefon, telefax, telex, AFS, E-mail, adresa internetske stranice

Adresa:

Međunarodna zračna luka Zagreb d.d.
Rudolfa Fizira 1
10410 Velika Gorica
Hrvatska

Telefon:
(+385 1) 4562113

SITA:ZAGAPXH

Email:
koordinatori@zag.aero

web site: http://www.zagreb-airport.hr/

7 Dozvoljene vrste prometa (IFR/VFR) IFR/VFR
8 Primjedbe NIL

LDZA AD 2.3  Radna vremena

1 Operator AD H24
2 Carinska kontrola i kontrola putovnica H24
3 Zdravstvo i sanitetske mjere 0500-2300 (0400-2200)
4 AIS ured za informiranje H24 - Selfbriefing
5 ATS prijavni ured (ARO) H24 - Centralni ARO ured Split, TEL: +385 21 205-444
FAX: +385 21 895-227
6 Ured za MET informiranje H24 - Selfbriefing or by phone
7 ATS H24
8 Opskrba gorivom H24
9 Prihvat i otprema H24
10 Osiguranje H24
11 Odleđivanje H24
12 Primjedbe NIL

LDZA AD 2.4  Služba i oprema za prihvat i otpremu

1 Infrastruktura za rukovanje teretom Baggage and cargo handling up to 20 T, lifting up to 5,6 M
2 Vrste goriva i ulja A1, AVGAS 100LL / Oil - NIL
3 Infrastruktura i kapacitet za opskrbu gorivom 3 Fuel Trucks 60 000 L (A1) 1 Fuel Trucks 45 000 L (A1) 1 Fuel Truck 36 000 L (A1) 1 Fuel Truck 20 000 L (A1) 1 Fuel Truck 5 000 L (AVGAS 100LL)
4 Infrastruktura za odleđivanje 4 aircraft de-icing vehicles, MAX working height 21 M
5 Hangarski prostor za zrakoplove u posjeti NIL
6 Oprema za popravak zrakoplova u posjeti Available for minor repairs
7 Napomene "ZAGREB AIRPORT HANDLING" AVBL H24 on FREQ 131.550 MHZ

LDZA AD 2.5  Infrastruktura za putnike

1 Hoteli Hotels in Zagreb
2 Restorani At AD, in the city
3 Mogućnosti prijevoza Bus, taxi, rent a car at AD
4 Medicinska infrastruktura First aid at AD, hospital in the city
5 Banka i pošta NIL
6 Turistički ured Information counter Tourist board of the city of Zagreb.
7 Napomene NIL

LDZA AD 2.6  Usluge spašavanja i gašenja požara

1 AD vatrogasna kategorija CAT 9
Vidi Primjedbe
2 Oprema za spašavanje 1 Heavy fire fighting vehicle: 14 000 L water, 1 300 L foam, 8 200 L discharge rate
1 Heavy fire fighting vehicle: 12 500 L water, 1 500 L foam, 9 000 L discharge rate 1 Heavy fire fighting vehicle: 3 500 L water, 500 L foam, 2 400 L discharge rate 1 Heavy fire fighting vehicle: 9 000 L water, 1000 L foam, 6 400 L discharge rate
3 Mogućnost uklanjanja onesposobljenog zrakoplova Posebna oprema za tu namjenu nije dostupna.
Kontakt: Airport Duty Manager, mobilni telefon: +385 98 238 505, Email: koordinatori@zag.aero
4 Napomene AD vatrogasne kategorije su:
CAT 6 2200-0500 (2100-0400)
CAT 7 0500-2200 (0400-2100)
CAT 8 i 9 usklađene s aktualnim/odobrenim redom letenja prema potrebi ili na zahtjev u pisanom obliku najkasnije 24 HR prije operacije zrakoplova na e-mail: koordinatori@zag.aero
Vidi LDZA AD 2.20.4

LDZA AD 2.7  Procjena i izvješćivanje o stanju površine uzletno-sletne staze i plan postupanja u slučaju snijega

1 Vrste opreme za čišćenje Oprema za uklanjanje snijega: snježni plugovi, snjegobacači, četke za čišćenje snijega, posipači i utovarivači snijega.
Tretiranje kemikalijom s posipačem tekućina.
2 Prioriteti čišćenja
  1. Uzletno-sletna staza
  2. Staze za vožnju
  3. Parkirne pozicije na stajanci
3 Upotreba materijala za obradu operativnih površina Nordway KF
4 Posebno pripremljene zimske uzletno-sletne staze NIL
5 Napomene Čišćenje snijega i odleđivanje je na raspolaganju od 01 NOV do 15 APR H24.
Rukovoditelj službe građevinskog održavanja, čišćenja snijega i odleđivanja, TEL: +385 1 4562 109
Procjena i izvješčćivanje o stanju površine uzletno-sletne staze obavlja se sukladno GRF.
REF AD 1.2.2 za dodatne informacije

LDZA AD 2.8  Podaci o stajankama, stazama za vožnju i mjestima provjere

1 Oznaka, površina stajanke i nosivost APRON POVRŠINA NOSIVOST
APRON WEST CONC PCN 88/R/C/W/T
APRON EAST CONC PCN 57/R/A/W/T
GENERAL AVIATION APRON ASPH PCN 30/F/A/W/T
2 Oznaka, širina, vrsta površine i nosivost staze za vožnju TWY ŠIRINA (M) POVRŠINA NOSIVOST
A 26 CONC PCN 68/R/B/W/T
B 37 CONC PCN 54/R/A/W/T
C 23 ASPH PCN 54/F/A/W/T
D 23 ASPH PCN 35/F/A/W/T
E 37 CONC PCN 54/R/A/W/T
F 23 CONC PCN 54/R/A/W/T
G 23 ASPH PCN 95/F/B/X/T
H 23 ASPH PCN 95/F/B/X/T
MC 23 ASPH PCN 95/F/B/X/T
R 15 ASPH PCN 28/F/A/W/T
T 15 CONC PCN 40/R/D/W/T
3 Položaj ACL-a i nadmorska visina at Apron West 350 FT/107 M at Apron East 345 FT/105 M at General Aviation Apron 349 FT/107 M
4 Lokacija VOR kontrolnih točaka NIL
5 Pozicija INS kontrolnih točaka Apron West - vidi LDZA AD 2.24.2 APDC WEST -1
Apron East - vidi LDZA AD 2.24.2 APDC EAST -1
6 Napomene TWY A:grass shoulders, width 2x9 M
TWY B and TWY E: grass shoulders, width 2x3.5 M
TWY C and TWY D: grass shoulders, width 2x1 M
TWY F: paved shoulders, width 2x3.5 M and grass shoulders width 2x7 M
TWY G and TWY H: paved shoulders, width 2x10.5 M On TWY C and TWY F taxiing of four engine aircraft is forbidden with engines 1 and 4 active.
TWY D prohibited to: -aircraft code letter D, E and F -aircraft code letter C with wheel base more than 18 M.
TWY T: Only for military ACFT (Military authorization required)
ACFT Code Letter F has to await Follow me when entering part of TWY F from TWY C to TWY B for taxiing to parking position WB, WD and WE.

LDZA AD 2.9  Sustav i oznake za vođenje i nadzor površinskog kretanja

1 Upotreba znakova za oznaku parkirališnog mjesta zrakoplova, linije navođenja na stazi za vožnju i vizualni sustav za vođenje pri pristajanju/parkiranju na parkirališnim mjestima zrakoplova APRON WEST Taxiway guidance signs, guide lines and ACFT stand ID signs at apron, self manoeuvring (except PSN W2 for ACFT code letter D: push-back) and nose-in (basic), nose-out (alternative), and parallel to RWY (general aviation) stands, marshaller for all stands, stop bar markings, Follow me (see Remarks).
APRON EAST Taxiway guidance signs, guide lines and ACFT stand ID signs at apron, self-manoeuvring an nose-in/push-back ACFT stands, marshaller, Visual Guidance Docking System at ACFT stands 1-8, stop bar markings, Follow me (see Remarks).
2 Oznake RWY-a, TWY-a i LGT RWY-04/22: Runway designation markings, Threshold markings, Runway centre line markings, Runway side stripe markings, Touchdown zone markings, Aiming point markings, Runway turn pad marking*.
TWY A Taxiway centre line markings, Runway holding position markings, Intermediate holding position markings.
TWY B Taxiway centre line markings, Runway holding position markings, Intermediate holding position markings.
TWY C Taxiway centre line markings, Runway holding position markings, Intermediate holding position markings.
TWY D Taxiway centre line markings, Runway holding position markings, Intermediate holding position markings.
TWY E Taxiway centre line markings, Runway holding position markings, Intermediate holding position markings.
TWY F Taxiway intermediate holding position lights, Taxiway centre line markings, Intermediate holding position markings.

TWY G Taxiway centre line markings, Intermediate holding position markings.
TWY H Taxiway centre line markings, Intermediate holding position markings.
TWY MC Taxiway centre line markings.
TWY R Taxiway centre line markings.
TWY T Taxiway centre line markings, Intermediate holding position markings.
3 Zaustavne prečke TWY A: R LIH
TWY B: R LIH
TWY C: R LIH
TWY D: R LIH
TWY E: R LIH
TWY F: R LIH - F1, F2, F3
TWY G: R LIH - Ga, Gb
TWY H: R LIH
TWY T: R LIH
4 Napomene *Ograničenje okretišta RWY 22: okreti za 180° na okretištu nisu mogući za zrakoplove s međuosovinskim razmakom većim od 25.6 M.
APRON EAST and WEST - Follow me available only during LVO and for ACFT code letter F.

LDZA AD 2.10  Aerodromske prepreke

Prepreke u Području 2:

Područje 2
OBST ID /
Designation
OBST type OBST position ELEV/HGT Markings/
Type, colour, lighting (LGT)
Remarks
a b c d e f
LDZA1 Tree 454345.47N
0160247.49E
375 FT /
NIL
NIL NIL
LDZA2 Tree 454345.64N
0160246.86E
378 FT
/ NIL
NIL NIL
LDZA3 Tree 454340.48N
0160251.65E
376 FT / NIL NIL NIL
LDZA4 Tree 454510.51N
0160509.97E
372 FT
/ NIL
NIL NIL
LDZA5 Building 454517.55N
0160504.23E
376 FT
/ NIL
NIL NIL
LDZA6 Building 454516.41N
0160507.80E
370 FT
/ NIL
NIL NIL
LDZA7 Tree 454519.59N
0160506.48E
381 FT / NIL NIL NIL
LDZA8 Tree 454516.41N
0160514.27E
376 FT
/ NIL
NIL NIL
LDZA9 Tree 454521.16N
0160508.31E
392 FT
/ NIL
NIL NIL
LDZA10 Building 454523.03N
0160514.41E
379 FT
/ NIL
NIL NIL
LDZA11 Tree 454517.17N
0160522.72E
399 FT / NIL NIL NIL
LDZA12 Tree 454519.49N
0160528.25E
394 FT / NIL NIL NIL
LDZA13 Tree 454528.31N
0160545.80E
407 FT / NIL NIL NIL
LDZA14 Tree 454530.76N
0160543.38E
413 FT / NIL NIL NIL
LDZA15 Tree 454531.22N
0160544.27E
417 FT / NIL NIL NIL

Detaljan opis prepreka koje prodiru u površine ograničenja prepreka trenutno nisu dostupne.
Detaljan opis prepreka koje prodiru u površinu za identifikaciju prepreka u području uzlazne putanje leta trenutno nisu dostupne.
Detaljan opis drugih prepreka koje se smatraju opasnima za zračnu plovidbu trenutno nisu dostupne.

Skup podataka za aerodrom iz Područja 2 trenutno nije dostupan.

Prepreke u Području 3

Područje 3
OBST ID /
Designation
OBST type OBST position ELEV/HGT Markings/
Type, colour, lighting (LGT)
Remarks
a b c d e f
NIL NIL NIL NIL NIL NIL

LDZA AD 2.11  Raspoložive meteorološke informacije

1 Pridružen MET ured ZAGREB
2 Radno vrijeme
MET ured izvan radnog vremena
H24
3 Ured nadležan za pripremu TAF-a
Razdoblja valjanosti
MWO ZAGREB
TAF (24HR)
4 Trend prognoza
Interval izdavanja
TREND
30 MIN
5 Mogućnosti informiranja/konzultacija Selfbriefing (URL: https://ib.crocontrol.hr) ili telefonom na:
+385 1 6259240, +385 1 7819205
6 Dokumentacija u svezi leta
Korišteni jezik(ci)
7 Karte i ostali podaci raspoloživi za informiranje ili konzultacije
  • Prognoze ICE, TURB i CB
  • Podaci detekcije sijevanja
  • Satelitske slike
  • Radarske slike
8 Dodatni raspoloživi uređaji za pružanje informacija
URL: https://met.crocontrol.hr
9 ATS jedinice opskrbljene informacijama Zagreb TWR, Zagreb APP
10 Dodatne informacije (ograničenja u pružanju usluge, itd.) NIL

LDZA AD 2.12  Fizičke karakteristike uzletno-sletne staze

Oznake
RWY
-a
TRUE BRG Dimenzije
RWY-a (M)
Nosivost (PCN) i površina RWY-a i SWY-a COORD THR-a
COORD kraja RWY-a
Geoidna undulacija THR
Nadmorska visina THR-a i najviša nadmorska visina TDZ-a kod RWY-a za precizni prilaz
1 2 3 4 5 6
04 046.79° 3252 x 45 390 M, CONC, PCN 68/R/B/W/T 106 M, CONC, PCN 54/R/A/W/T 2262 M, ASPH, PCN 54/F/A/W/T 494 M, CONC, PCN 54/R/A/W/T 454354.75N 0160307.09E
454506.86N 0160456.75E
148.2 FT
THR 353FT
TDZ 353 FT
22 226.81° 3252 x 45 454506.86N 0160456.75E
454354.75N 0160307.09E
148.2 FT
THR 348FT
TDZ 349 FT
Oznake
RWY
-a
Nagib RWY-SWY-a Dimenzije SWY-a (M) Dimenzije CWY-a (M) Dimenzije strip-a
(M)
RESA dimenzije (M)
1 7 8 9 10 11
04 Slope of RWY 04/22: 0% NIL NIL 3372 x 300 Dužina: 240 M
Širina: 90 M
22 NIL NIL Dužina: 240 M
Širina: 90 M
Oznake
RWY
-a
Lokacija i opis sustava zaustavljanja OFZ Napomene
1 12 13 14
04 NIL YES Along RWY edges and turn pad RWY22, paved shoulders
Width: 7.5 M RWY 22 turn pad dimensions:
Length: 79 M
Width: 71 M
22 NIL NIL

LDZA AD 2.13  Objavljene udaljenosti

Oznaka RWY-a TORA (M) TODA (M) ASDA (M) LDA (M) Primjedbe
1 2 3 4 5 6
04 3252 3252 3252 3252 NIL
2912 2912 2912 NIL Intersection TWY B
2162 2162 2162 NIL Intersection TWY C
22 3252 3252 3252 3252 NIL
2457 2457 2457 NIL Intersection TWY D
2916 2916 2916 NIL Intersection TWY E

LDZA AD 2.14  Prilazna svjetla i osvjetljenje uzletno-sletne staze

Oznaka RWY-a Tip APCH LGT / LEN /
INTST
Boja THR LGT / WBAR Tip VASIS-a
(MEHT)
TDZ LGT LEN Dužina LGT središnje linije RWY-a / razmak / boja / INTST LGT LEN ruba RWY-a/ razmak / boja / INTST Boja LGT kraja RWY-a / WBAR SWY LGT LEN (M) / boja Napomene
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
04 ILS CAT III.E4 W VRB
LIH/LIL
(C)
Sequenced flashing lights
900 M to 300 M before
THR 04
G VRB
LIH/LIL
PAPI

70 FT
VRB 900M from THR 04
W LIH
3252M
15M
W VRB
LIH
3252M
60M
W VRB
LIH/LIL
R VRB
LIH/LIL
NIL LED svjetla: THR, REDL i RENL
22 CAT I (A)
W VRB LIH/LIL
G VRB,
LIH/LIL
PAPI

64 FT
NIL 3252 M
15 M
W VRB
LIH
3252 M,
60 M,
W VRB,
LIH/LIL
R VRB,
LIH/LIL.
NIL LED svjetla: APCH, THR, REDL i RENL

LDZA AD 2.15  Ostala osvjetljenja, sekundarni izvori električne energije

1 Položaj ABN/IBN, karakteristike i sati rada ABN bijelo/zeleno na tornju HN, po danu na zahtjev
2 Položaj LDI-a i LGT
Položaj anemometra i LGT
NIL Anemometer 04 - position 324 M right from RCL, distance 95 M from (before) THR04, ICAO marked; Anemometer 22 - position 220 M right from RCL, distance 325 M from (after) THR22, ICAO marked and lighted.
3 Osvjetljenje ruba i središnje linije TWY-a TWY A EDGE: B LIL; CL: G VRB LIH; Spacing 15 M on a straight section, 7.5 M on a curve. On TWY A on RWY exit - green/yellow coded TWY centreline lights.
TWY B EDGE: B LIL
TWY C EDGE: B LIL
TWY D EDGE: B LIL
TWY E EDGE: B LIL; CL: G VRB LIH, Spacing 15 M on a straight section, 7.5 M on a curve. On TWY E on RWY exit - green/yellow coded TWY centreline lights.
TWY F EDGE: B LIL (Section between TWY B and TWY C.); CL: G VRB LIH, Spacing 15 M on a straight section, 7.5 M on a curve.
TWY G EDGE: B LIL; CL: G VRB LIH
TWY H EDGE: B LIL; G VRB LIH
TWY MC: CL: G VRB LIH, spacing 15 M on a straight section, 7.5 M on a curve.
4 Sekundarni izvor električne energije/vrijeme uključivanja Available. Switch-over time: 0,5 sec
5 Primjedbe Na okretištu RWY 22, svjetla ruba staza za vožnju: B LIL.
Svjetla za označavanje okretišta RWY 22 nisu raspoloživa.
WDI: At THR 04 and 22, externally lighted.
Sustav rasvjete zone dodira na RWY-u 04 nije postavljen u ravnini s oznakom zone dodira na RWY-u 04 već je pomaknut za 37 CM južno od oznake zone dodira

LDZA AD 2.16  Prostor za slijetanje helikoptera

1 Koordinate TLOF ili THR od FATO
Geoidna undulacija
NIL
2 TLOF i/ili FATO nadmorska visina M/FT NIL
3 Dimenzije područja TLOF i FATO, površina, nosivost, oznaka NIL
4 Stvarni i MAG BRG za FATO NIL
5 Raspoložive objavljene udaljenosti NIL
6 APP i FATO osvjetljenje NIL
7 Primjedbe Za slijetanje se koristi RWY.
Pozicije za parkiranje se koriste prema dogovoru sa Upravom zračne luke.

LDZA AD 2.17  Zračni prostor u nadležnosti ATS-a

1 Oznaka i bočne granice CTR Zagreb
455641N 0161418E
455041N 0162206E
453301N 0155442E
453838N 0154552E
455641N 0161418E
2 Vertikalne granice 2500 FT ALT / GND
3 Klasifikacija zračnog prostora D
4 Pozivni znak ATS jedinice
Jezik(ci)
ZAGREB TOWER / ZAGREB TORANJ
Hrvatski / engleski
5 Transition altitude 10000 FT MSL
6 Remarks Excluding part of airspace ATZ Bratina, area within coordinates:
453705N 0154819E
453826N 0155024E
454008N 0154812E
453838N 0154552E
453705N 0154819E

With vertical limits:
GND-1000 FT AGL,
classified as G class airspace.

LDZA AD 2.18  Komunikacijske službe ATS-a

Oznaka službe Pozivni znak Frekvencija Sati rada Primjedbe
1 2 3 4 5
APP ZAGREB RADAR 118.885 MHZ H24 Primary FREQ
ZAGREB RADAR 120.700 MHZ H24 Za State ACFT koji nemaju mogućnost 8.33 KHZ
ZAGREB RADAR 119.540 MHZ H24 ALTN
ZAGREB RADAR 121.500 MHZ H24 EMERG VHF FREQ
ZAGREB RADAR 243.000 MHZ H24 EMERG UHF FREQ
TWR ZAGREB TOWER /
ZAGREB TORANJ
118.300 MHZ H24 Primary FREQ
119.125 MHZ H24
GND ZAGREB GROUND 121.850 MHZ 0700-1500
(0600-1400)
For additional hours of operation, monitor ATIS.
If no contact on GND FREQ, contact ZAGREB TWR on 118.300 MHz.
FIS ZAGREB INFORMATION 135.050 MHZ H24
ATIS ZAGREB ATIS 124.575 MHZ H24

LDZA AD 2.19  Radionavigacijski i uređaji za slijetanje

Vrsta uređaja
CAT ILS/MLS
(VOR/ILS/MLS
VAR)
ID Frekvencija Sati rada Koordinate predajne antene Nadmorska visina DME predajne antene Primjedbe
1 2 3 4 5 6 7
VOR/DME
(4°E/2019)
VBA 117.4 MHZ
CH121X
H24 454452.08N 0170848.29E 576 FT Pokrivenost 80 NM osim između 114°- 159° QDR. Nezadovoljavajuća gustoća snage DME antene zbog terena (profil leta: orbitalni let, radijus 40 NM, 5000 FT QNH)
VOR/DME
(4°E/2019)
ZAG 113.7 MHZ
CH84X
H24 455344.01N 0161824.11E 420 FT Domet 100 NM
DME JAP CH123Y H24 454440.18N
0153629.45E
2927 FT Pokrivenost 80 NM
DME LUK CH35Y H24 454125.96N 0155932.90E 471 FT Pokrivenost 80 NM, osim smanjene pokrivenosti između QDR 341°-357°
DME PTG CH17Y H24 451846.05N 0154820.06E 1865 FT Pokrivenost 150 NM
DME 04 IZA 109.5 MHZ
CH32X
H24 454405.78N 0160312.42E 374 FT Collocated with GP 04
NDB PIS 424 KHZ H24 453618.10N 0155038.39E Pokrivenost 50 NM, osim između QDR 339°-049° gdje je pokrivenost 40 NM
L SK 350 KHZ H24 454820.96N 0160952.78E 4.75 NM from THR22
Domet 25 NM
L VG 325 KHZ H24 454331.30N 0160231.44E 223°MAG/0.57 NM from THR 04.
Domet 25 NM
LOC 04 IZA 109.5 MHZ H24 454513.99N 0160507.59E ILS CAT III.E4
LOC 22 IZG 109.1 MHZ H24 454346.87N 0160255.12E ILS CAT I
GP 04 332.6 MHZ H24 454405.80N 0160312.43E 3°, RDH 54 FT
GP 22 331.4 MHZ H24 454503.84N 0160440.66E 3°, RDH 17 M
MM04 Dots-Dashes 75 MHZ H24 454331.45N 0160231.71E 0.57 NM from THR04
MM22 Dots-Dashes 75 MHZ H24 454529.91N 0160531.84E 0.57 NM from THR22
OM04 Dashes-Dashes 75 MHZ H24 454126.29N 0155924.06E 3.59 NM from THR04
OM22 Dashes-Dashes 75 MHZ H24 454820.56N 0160952.34E 4.75 NM from THR22

LDZA AD 2.20  Lokalni aerodromski propisi

2.20.1  Općenito
2.20.1.1  Sustav za nadzor zemaljskog prometa A-SMGCS

Hrvatska kontrola zračne plovidbe d.o.o pruža 24-satnu uslugu nadzora kretanja po zemaljskim površinama, A-SMGCS (Advanced Surface Movement Guidance and Control System) na Zračnoj luci Zagreb/Franjo Tuđman.
U sustav je integriran 1 SMR i Mode S MLAT (Multilateration) koji osiguravaju informacije o identifikaciji i poziciji zrakoplova za sektore TWR i GND.

Usluga nadzora kretanja po zemaljskim površinama osigurana je sukladno poglavlju ENR 1.6.

Operateri zrakoplova koji namjeravaju koristiti usluge Zračne luke Zagreb/Franjo Tuđman moraju osigurati mogućnost rada transpondera moda S na zemlji, pri čemu odašilju squitter moda S, te odgovaraju samo na upite adresirane putem moda S.

Mod A kod
Posade zrakoplova moraju osigurati postavke i emitiranje transpondera s dodijeljenim mod A kodom:

  • Za odlaske: najkasnije prilikom dobivenog odobrenja od strane GND-a za pokretanje motora i/ili izguravanje: i
  • Nakon slijetanja: za čitavo vrijeme dok zrakoplov nije na parkirnoj poziciji: i
  • Na parkirnoj poziciji: transponder STBY.

Mod S identifikacija zrakoplova
Posade zrakoplova opremljenog mod S transponderom koji ima mogućnost manualnog postavljanja ID zrakoplova postaviti će dodijeljeni ID zrakoplova kako je naveden u polju 7 plana leta.

  • Za odlaske: identifikacija zrakoplova biti će postavljena najkasnije prilikom dobivenog odobrenja od strane ATC-a za pokretanje motora i/ili izguravanje.
2.20.1.2  Postupci pri smanjenoj vidljivosti (LVP)

ATC primjenjuje postupke u uvjetima smanjene vidljivosti, Low Visibility Procedures (LVP), u svrhu osiguranja sigurnosti operacija tijekom ILS prilaza u kategoriji II/III (CAT II/III) i/ili polijetanja pri smanjenoj vidljivosti,
Low Visibility Take-Off (LVTO).

Kada su LVP operacije na snazi, piloti će o tome biti informirani putem ATIS-a ili RTF-a.

Tijekom LVP-a koristi se isključivo RWY04.

Na Zapadnoj stajanci, kada je LVP na snazi, dozvoljeno je istovremeno kretanje samo jednog zrakoplova.
Na Istočnoj stajanci, kada je LVP na snazi, dozvoljeno je istovremeno kretanje samo jednog zrakoplova.

Pri LVP-u, kada je RVR niži od 350 M, primjenjuje se prometno ograničenje od 12 operacija (ARR/DEP) na sat.
Za vježbovne CAT II/III letove neće se osiguravati zaštita osjetljivog područja prilaza i LOC22 će biti isključen.

PRI DOLASKU:

Zrakoplov mora javiti slijetanje te napuštanje RWY-a prolaskom kraja žuto-zelenih svjetala središnje linije TWY-a na frekvenciju aerodromske kontrole zračnog prometa (TWR FREQ).

Napuštanje RWY-a dozvoljeno je isključivo putem TWY-a E.
Prečke za zaustavljanje (stop bars) se nalaze na TWY-u F i TWY-u G.

Follow me vođenje:
Istočna stajanka - od TWY-a MC do parkirne pozicije samo na zahtjev pilota.
Zapadna stajanka - od TWY-a F do parkirne pozicije samo na zahtjev pilota.
Zrakoplovi moraju javiti „Follow me in sight“ na frekvenciju zemaljske kontrole zračnog prometa (GND FREQ).

PRI ODLASKU:

Na Zapadnoj stajanci tijekom LVP-a - Follow me vođenje pružat će se od parkirne pozicije do TWY-a F (napomena: Follow me vođenje može biti izostavljeno odlukom ATC-a).

Tijekom LVP-a, polijetanja putem intersekcija nisu moguća.
Zrakoplov mora javiti „airborne“ na TWR FREQ.

2.20.2  Dolasci

RWY04:
- poželjno je napuštanje RWY-a putem TWY-a C - za zrakoplove općeg i poslovnog zrakoplovstva
- poželjno je napuštanje RWY-a putem TWY-a D - za sve ostale zrakoplove, osim ukoliko nisu predmetom restrikcija (napomena: za restrikcije pogledati LDZA AD 2.8)

RWY22:
- poželjno je napuštanje RWY-a putem TWY-a C

Zrakoplov koji nije u mogućnosti napustiti RWY putem poželjnog TWY-a treba o tome što prije obavijestiti TWR.

2.20.2.1  Vožnja i parkiranje

Za sve informacije o parkirnim ograničenjima, parkirnom sustavu i ostalom, pogledati kartu Aircraft Parking/Docking Chart - ICAO.
Na svim TWY-ima ograničenje brzine vožnje je MAX 30 KT.

RWY04: očekivati vožnju putem TWY-a D/E, F, G i MC (za Istočnu stajanku), odnosno putem TWY-a C/D, F (za Zapadnu stajanku).

RWY22: očekivati vožnju putem TWY-a C/B, F, G ili H (prema uputama ATC-a) i TWY-a MC za Istočnu stajanku, odnosno putem TWY-a C/B i F za Zapadnu stajanku.

Za zrakoplove u dolasku informaciju o oznaci parkirne pozicije pružit će ATC.

2.20.3  Odlasci

Odobrenja za pokretanje motora, izguravanje zrakoplova, rutna odobrenja te instrukcije za vožnju izdavat će se putem Zagreb TWR FREQ, osim tijekom radnog vremena Zagreb GND-a, kao što je navedeno u LDZA AD 2.18 Komunikacijske službe ATS-a.

Pri prvom kontaktu s aktivnom ATC FREQ, zrakoplov u odlasku mora izvjestiti o oznaci primljene ATIS poruke i parkirnoj poziciji.

ATC DEP CLR će biti dostupno na Zagreb Tower/Ground FREQ najmanje 15 minuta prije EOBT-a.

Posade zrakoplova moraju zatražiti ATC DEP CLR prije zahtjeva za izguravanje zrakoplova/pokretanje motora.

2.20.3.1  Izguravanje zrakoplova i pokretanje motora

Zahtjev za izguravanje zrakoplova ili vožnju sa/prema parkirnoj poziciji se ne smije zatražiti ukoliko vozilo za izguravanje nije priključeno na zrakoplov ili zrakoplov nije spreman odmah izvršiti traženi manevar.
Zapadna stajanka:
Za zrakoplov se ne smije tražiti odobrenje za pokretanje motora ukoliko se potpuno pokretanje motora neće moći dovršiti unutar 5 minuta od izdavanja odobrenja.
Istočna stajanka:
Zrakoplovima sa dodijeljenim CTOT-om se izričito preporuča spremnost i zahtjevanje odobrenja za izguravanje/pokretanje motora najkasnije 5 minuta prije CTOT-a.

2.20.3.2  Odleđivanje zrakoplova

Zagreb TWR/GND mora biti obaviješten u najkraćem mogućem roku ukoliko je potrebno odleđivanje zrakoplova.

Pozicije odleđivanja RWY 04:

  • Istočna stajanka: zrakoplovi s mlaznim motorima na trupu i turbo-prop: na parkirnoj poziciji, svi ostali na Zapadnoj stajanci
  • Zapadna stajanka: svi zrakoplovi - na parkirnoj poziciji

Pozicija odleđivanja RWY 22:

  • svi zrakoplovi - na parkirnoj poziciji
2.20.3.3  Voženje

Na stajankama nisu dozvoljeni zaokreti za 180 stupnjeva snagom vlastitih motora.

RWY 04:
- sa Istočne stajanke putem TWY-a H, F i A (s opcijom TWY B/C)
- sa Zapadne stajanke putem TWY-a F i A (s opcijom TWY B)

RWY 22:
- sa Istočne stajanke putem TWY-a G ili H (prema uputama ATC-a), F i D/E
- sa Zapadne stajanke putem TWY-a F i D/E

Zrakoplov kojem je potrebna puna dužina RWY-a za uzlijetanje mora o tome obavijestiti TWR/GND najkasnije pri zahtjevu za voženje.

2.20.4  Vatrogasna kategorija

Objavljena kategorija Spasilačko-vatrogasne službe (CAT 8 ili CAT 7 ili CAT 6) koja je niža od najveće dostupne (CAT 9), podrazumijeva smanjeni broj profesionalnih vatrogasaca.

Za sve operacije zrakoplova, koje je prethodno odobrio operator aerodroma (na temelju reda letenja ili naprečac - “ad hoc”) osigurana je (aerodromska) vatrogasna kategorija usklađena s vatrogasnom kategorijom zrakoplova.

LDZA AD 2.21  Postupci za smanjenje buke

NOISE ABATEMENT DEPARTURE PROCEDURE RWY 04
Aircraft operators shall follow NADP 1 noise abatement departure procedure, according to ICAO Doc. 8168 OPS/611 VOL III (PANS-OPS VOL III).

NOISE ABATEMENT DEPARTURE PROCEDURE RWY 22
Aircraft operators shall follow NADP 1 noise abatement departure procedure, according to ICAO Doc. 8168 OPS/611 VOL III (PANS-OPS VOL III).

LDZA AD 2.22  Postupci tijekom leta

2.22.1  Postupci pri smanjenoj vidljivosti
2.22.1.1  RWY i ostala oprema autorizirana za upotrebu pri LVP

Tijekom LVP u upotrebi je RWY 04.

Tijekom prilaza, odmah po nastupanju događaja prenijeti će se slijedeće informacije (ukoliko je to potrebno), zajedno s degradacijom prilazne kategorije:

ISPAD ili NEDOSTATAK DEGRADACIJA u
LOC ili GP STAND BY (STBY) odašiljač U/S CAT II
LOC ili GP van CAT II/III tolerancija CAT I
Far Field Monitor (FFM) U/S CAT II
LOC osjetljivo područje zauzeto CAT I
OM i DME IZA RWY 04 U/S CAT I
SECONDARY POWER SUPPLY za sustav aerodromske rasvjete CAT I
RVR MID i/ili TDZ CAT I
RVR STOP CAT II

Sve promjene operativnog statusa, ako su uzrokovane otkazom za koji se očekuje da će trajati duže od jednog sata, objavljuju se NOTAM-om. Piloti se obavještavaju o otkazima s predviđenim trajanjem kraćim od jednog sata putem ATIS-a ili RTF-a.

Kvarovi sustava aerodromske rasvjete povezani s provođenjem LVO izvještavati će se putem RTF, ATIS i/ili NOTAM-om zajedno s degradacijom operacija (ukoliko postoji).

2.22.1.2  Kriteriji za pokretanje i prekid postupaka u uvjetima smanjene vidljivosti (LVP)

Pokretanje LVP provodi se u dvije faze:

  • Faza pripreme (faza 1) započinje kada se RVR spusti na/ispod 1000 M i/ili kada je baza oblaka na/ili ispod 300 FT s tendencijom spuštanja, te se predviđaju operacije CAT II/III. U ovoj se fazi još ne provodi zaštita osjetljivih područja.
  • Operativna faza (faza 2) započinje kada se RVR spusti na/ispod 550 M i kada je baza oblaka na/ili ispod 200 FT. U ovoj se fazi provodi zaštita osjetljivih područja.

Tijekom provođenja LVP-a piloti se obavještavaju putem ATIS-a ili u prvom kontaktu RTF-om sljedećom standardnom porukom:
“Low Visibility Procedures in operation.”

LVP se prekidaju kada je RVR na/veći od 800 M, a baza oblaka je na/iznad 300 FT, te se očekuje i daljnje poboljšanje tih uvjeta. Piloti će o tome biti obaviješteni putem ATIS-a ili RTF-a.

2.22.1.3  Opis ATC postupaka tijekom LVP

OCA/H vrijednosti prikazane su na odgovarajućim kartama instrumentalnog prilaženja.

Kontrola zračnog prometa daje odobrenje za ILS prilaženje nezavisno od kategorije prilaženja.

Razmak između uzastopnih zrakoplova u nizu za slijetanje koji provode CAT II/III prilaze za RWY 04 osigurava da će prethodni zrakoplov napustiti uzletno-sletnu stazu prije nego što slijedeći zrakoplov preleti OM za RWY 04 ili 3.6 DME IZA.

Minimalna udaljenost između zrakoplova koji provodi prilaženje CAT II/III za RWY 04 i zrakoplova koji uzlijeće sa RWY 04 mora osigurati da zrakoplov u odlasku preleti ILS LOC antenu prije nego što zrakoplov u dolasku preleti OM za RWY 04 ili 3.8 DME IZA.

Odobrenje za slijetanje zrakoplov će dobiti prije nego što preleti OM RWY 04 ili 3.8 DME IZA.

2.22.2  SID RWY 04

Calculation of the SIDs is based on all-engines operative minimum net climb gradient of 3.3 per cent (201 FT/NM).
WARNING: Close-in obstacles. Trees in front of THR22 on the left and right side of the CL. Trees altitudes are up to 425 FT.


SID RWY 04

Designator


Route
After take off
Remarks

Climb initially Contact
RASIN 4C RASIN FOUR CHARLIE DEPARTURE Climb inbound ZAG VOR DME. Cross ZAG VOR DME, intercept R-049 ZAG, climbing to RASIN. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross ZAG VOR DME at or above 4000 FT.
VBA 5C BARNA FIVE CHARLIE DEPARTURE Climb straight ahead. At 3000 FT turn RIGHT to intercept R-271 VBA, climbing to VBA VOR DME. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross VBA VOR DME at or above 6000 FT.
MOSAV 4C MOSAV FOUR CHARLIE DEPARTURE Climb straight ahead. At 3000 FT, but not after 16.0 DME LUK, turn RIGHT to intercept R-271 VBA. At 28.4 DME VBA turn RIGHT, intercept R-123 ZAG, climbing to MOSAV. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross MOSAV at or above 6000 FT.
TEBLI 6C TEBLI SIX CHARLIE DEPARTURE Climb straight ahead. At 3000 FT, but not after 16.0 DME LUK, turn RIGHT on to bearing QDR 107° SK L to intercept R-155 ZAG, climbing to TEBLI. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross TEBLI at or above FL105.
NIVES 5C NIVES FIVE CHARLIE DEPARTURE Climb straight ahead. At 3000 FT turn RIGHT, intercept R-199 ZAG, climbing to NIVES. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross NIVES at or above FL 105.
KOTOR 4R KOTOR FOUR ROMEO DEPARTURE Climb straight ahead. At 3000 FT, turn RIGHT on to bearing QDM 239° PIS NDB climbing to PIS NDB. Cross PIS NDB. On QDR 225° PIS NDB climb to KOTOR. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
When on bearing QDM 239° PIS NDB cross 6.3 DME LUK at or above 5000 FT. Cross KOTOR at or above 8000 FT.
KOTOR 4L
(On ATC authorization only)
KOTOR FOUR LIMA DEPARTURE Climb straight ahead. At 4000 FT, turn LEFT, on to bearing QDM 209° PIS NDB. Cross PIS NDB. On QDR 225° PIS NDB, climb to KOTOR. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross KOTOR at or above 8000 FT.
PODET 5C PODET FIVE CHARLIE DEPARTURE Climb straight ahead. At 4000 FT, but not after ZAG VOR DME, turn LEFT, on track 356°. Cross R-275 ZAG, turn LEFT, intercept R-296 ZAG, climbing to PODET. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross PODET at or above 8000 FT.
PETOV 4H
(only for traffic destination LJMB)
PETOV FOUR HOTEL DEPARTURE Climb straight ahead. At 4000 FT, but not after ZAG VOR DME, turn LEFT on to bearing QDR 356° SK L to intercept R-327 ZAG, climbing to PETOV. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross PETOV at or below FL 120.
OBUTI 3H OBUTI THREE HOTEL DEPARTURE Climb inbound ZAG VOR DME. Cross ZAG VOR DME, intercept R-353 ZAG, climbing to OBUTI. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross OBUTI at or above FL130.
2.22.3  SID RWY 22

Calculation of the SIDs is based on all-engines operative minimum net climb gradient of 3.3 per cent (201 FT/NM).


SID RWY 22

Designator


Route
After take off
Remarks

Climb initially Contact
ZAG 5E ZAGREB FIVE ECHO DEPARTURE Climb inbound PIS NDB. At or above 3000 FT, but not before 2.0 DME LUK (5.5 NM from THR 04), turn LEFT, intercept R-211 ZAG, climbing inbound ZAG VOR DME. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross ZAG VOR DME at or above 7000 FT.
OBUTI 4K OBUTI FOUR KILO DEPARTURE Climb inbound PIS NDB. At or above 3000 FT, but not before 2.0 DME LUK (5.5 NM from THR 04), turn LEFT, intercept R-211 ZAG, climbing inbound ZAG VOR DME. Cross ZAG VOR DME, intercept R-353 ZAG, climbing to OBUTI. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross ZAG VOR DME at or above 7000 FT.
Cross OBUTI at or above FL130.
VBA 5E BARNA FIVE ECHO DEPARTURE Climb inbound PIS NDB. At or above 3000 FT but not before 2.0 DME LUK (5.5 NM from THR 04), turn LEFT, intercept R-256 VBA, climbing to VBA VOR DME. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross VBA VOR DME at or above 6000 FT.
MOSAV 4D MOSAV FOUR DELTA DEPARTURE Climb inbound PIS NDB. At or above 3000 FT, but not before 2.0 DME LUK (5.5 NM from THR 04), turn LEFT, intercept R-256 VBA. At 23.0 DME VBA turn RIGHT, intercept R-123 ZAG climbing to MOSAV. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross MOSAV at or above 6000 FT.
TEBLI 5J TEBLI FIVE JULIETT DEPARTURE Climb inbound PIS NDB. At or above 4000 FT, not before 5.0 DME LUK (8.5 NM from THR 04) and not after PIS NDB turn LEFT, intercept QDR 120° PIS NDB, climbing to TEBLI. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross TEBLI at or above FL105.
NIVES 5D NIVES FIVE DELTA DEPARTURE Climb inbound PIS NDB. At or above 4000 FT, not before 5.0 DME LUK (8.5 NM from THR 04) and not after PIS NDB turn LEFT, intercept QDR 169° PIS NDB, climbing to NIVES. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross NIVES at or above FL105.
KOTOR 3S KOTOR THREE SIERRA DEPARTURE Climb inbound PIS NDB. On QDR 225° PIS NDB, climb to KOTOR. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross KOTOR at or above 8000 FT.
PODET 4F PODET FOUR FOXTROT DEPARTURE Climb inbound PIS NDB. At or above 4000 FT, not before 2.0 DME LUK (5.5 NM from THR 04) and not after PIS NDB, turn RIGHT, intercept QDR 003° PIS. At 19.2 DME LUK (R-288 ZAG) turn LEFT, intercept R-296 ZAG, climbing to PODET. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross PODET at or above 8000 FT.
PETOV 4J
(only for traffic destination LJMB)
PETOV FOUR JULIETT DEPARTURE Climb inbound PIS NDB. At or above 4000 FT, not before 2.0 DME LUK (5.5 NM from THR 04) and not after PIS NDB, turn RIGHT, intercept QDR 003° PIS, climbing to PETOV. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
Cross PETOV at or below FL120.
ZAG 5F
(On ATC authorization only)
ZAGREB FIVE FOXTROT DEPARTURE Climb inbound PIS NDB. At or above 4000 FT, not before 2.0 DME LUK (5.5 NM from THR 04) and not after PIS NDB, turn RIGHT, intercept R-237 ZAG, climbing inbound ZAG VOR DME. 6000 Zagreb Radar 118.885MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
When on R-237 ZAG cross 18.0 DME ZAG at or above 5000 FT.
Cross ZAG VOR DME at or above 7000 FT.
OBUTI 4J
(On ATC authorization only)
OBUTI FOUR JULIETT DEPARTURE Climb inbound PIS NDB. At or above 4000 FT, not before 2.0 DME LUK (5.5 NM from THR 04) and not after PIS NDB, turn RIGHT, intercept QDR 017° PIS, climbing to OBUTI. 6000 Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
When on QDR 017° PIS cross 11.0 DME LUK at or above 8000 FT.
Cross OBUTI at or above FL130.
2.22.4  STAR RWY 04

STAR RWY 04
Designator
Route
Descend Contact Remarks
NEKIN 1A NEKIN ONE ALPHA ARRIVAL From NEKIN proceed on R-024 ZAG (MNM ALT 5000 FT) to ZAG VOR DME. After crossing ZAG VOR DME intercept QDM 224° SK to SK L (MNM ALT 4000 FT) and proceed on QDM 223° VG to VG L (MNM ALT 3000 FT). From VG L proceed on QDM 225° PIS to PIS NDB (MNM ALT 3000 FT) and hold. As cleared by ATC Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
VBA 3A BARNA THREE ALPHA ARRIVAL From VBA VOR DME proceed on R-258 VBA (MNM ALT 5000 FT). After crossing 37.0 DME VBA proceed on QDM 258° PIS to PIS NDB (MNM ALT 4000 FT or 3000 FT by ATC only) and hold. As cleared by ATC Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
TEBLI 3B TEBLI THREE BRAVO ARRIVAL From TEBLI proceed on QDM 301° PIS (MNM ALT 4000 FT). After crossing R-197 ZAG proceed on QDM 301° PIS to PIS NDB (MNM ALT 3000 FT) and hold. As cleared by ATC Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
RUDIK 6A RUDIK SIX ALPHA ARRIVAL From RUDIK proceed on R-176 ZAG to intercept R-299 OMA. Intercept and follow R-299 OMA (MNM ALT 5000 FT). At R-220 ZAG turn RIGHT and intercept QDM 028° PIS to PIS NDB (MNM ALT 3000 FT) and hold. As cleared by ATC Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
KOTOR 3A KOTOR THREE ALPHA ARRIVAL From KOTOR proceed on QDM 045° PIS to PIS NDB (MNM ALT 3000 FT) and hold. As cleared by ATC Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
LULUD 1A LULUD ONE ALPHA ARRIVAL From LULUD proceed on QDM 151° PIS (MNM ALT 5000 FT). After crossing R-242 ZAG proceed on QDM 151° PIS to PIS NDB (MNM ALT 3000 FT) and hold. As cleared by ATC Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
PETOV 3F PETOV THREE FOXTROT ARRIVAL From PETOV proceed on QDM 184° PIS (MNM ALT 6000 FT). After crossing R-242 ZAG proceed on QDM 184° PIS to PIS NDB (MNM ALT 4000 FT or 3000 FT by ATC only) and hold. As cleared by ATC Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
2.22.5  STAR RWY 22

STAR RWY 22
Designator
Route
Descend Contact Remarks
NEKIN 1B NEKIN ONE BRAVO ARRIVAL From NEKIN proceed on R-024 ZAG (MNM ALT 5000 FT). After crossing 25.0 DME ZAG proceed on R-024 ZAG to ZAG VOR DME (MNM ALT 4000 FT) and hold. As cleared by ATC Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
VBA 3B BARNA THREE BRAVO ARRIVAL From VBA VOR DME proceed on R-100 ZAG (MNM ALT 5000 FT). After crossing 9.0 DME ZAG proceed on R-100 ZAG to ZAG VOR DME (MNM ALT 4000 FT) and hold. As cleared by ATC Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
TEBLI 3A TEBLI THREE ALFA ARRIVAL From TEBLI proceed on R-155 ZAG (MNM ALT 6000 FT). After crossing 12.0 DME ZAG proceed on R-155 ZAG to ZAG VOR DME (MNM ALT 4000 FT) and hold. As cleared by ATC Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
RUDIK 3B RUDIK THREE BRAVO ARRIVAL From RUDIK proceed on R-176 ZAG (MNM ALT 6000 FT). After crossing 12.0 DME ZAG proceed on R-176 ZAG to ZAG VOR DME (MNM ALT 4000 FT) and hold. As cleared by ATC Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
KOTOR 3B KOTOR THREE BRAVO ARRIVAL From KOTOR proceed on QDM 045° PIS to PIS NDB (MNM ALT 4000 FT). After crossing PIS NDB proceed on R-224 ZAG to ZAG VOR DME (MNM ALT 4000 FT) and hold. As cleared by ATC Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
HLDG at PIS NDB on ATC authorization only
LULUD 1B LULUD ONE BRAVO ARRIVAL From LULUD proceed on R-259 ZAG (MNM ALT 5500 FT). After crossing 10.0 DME ZAG proceed on R-259 ZAG to ZAG VOR DME (MNM ALT 4000 FT) and hold. As cleared by ATC Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable
PETOV 3G PETOV THREE GOLF ARRIVAL From PETOV proceed on R-327 ZAG (MNM ALT 6000 FT). After crossing 12.0 DME ZAG proceed on R-327 ZAG to ZAG VOR DME (MNM ALT 4000 FT) and hold. As cleared by ATC Zagreb Radar 118.885 MHZ,
120.700 MHZ - For State ACFT, 8.33 MHZ not capable

Rezervni uređaj na TWR-u za slučaj potpunog otkaza komunikacije

U slučaju potpunog prekida komunikacije, na TWR Zagreb na raspolaganju je signalna svjetiljka.
Piloti trebaju pratiti svjetlosne signale s tornja.

LDZA AD 2.23  Dodatne informacije

Povećana aktivnost galebova na i u blizini aerodroma, prelijetanje aerodroma u jutro u smjeru od jezera Čiće prema Jakuševcu i popodne od Jakuševca prema jezeru Čiće sukladno vremenima u sljedećoj tablici:

Oprez, tijekom kišnih dana navedene aktivnosti moguće su cijeli dan.

Mjesec Jutarnji prelet (UTC) Popodnevni prelet (UTC)
JAN 0630 - 0800 1300 - 1530
FEB 0610 - 0800 1400 - 1600
MAR 0530 - 0730 1400 - 1600
APR 0330 - 0600 1400 - 1550
MAY 0300 - 0600 1500 - 1800
JUN 0300 - 0600 1600 - 1930
JUL 0230 - 0600 1700 - 1900
AUG 0230 - 0600 1630 - 1830
SEP 0300 - 0600 1500 - 1700
OCT 0400 - 0630 1400 - 1600
NOV 0530 - 0730 1400 - 1600
DEC 0600 - 0830 1330 - 1530

LDZA AD 2.24  Popratne karte aerodroma

Naziv Stranica
Aerodrome Chart - ICAO
Aircraft Parking/Docking Chart - ICAO
Aircraft Parking/Docking Chart - ICAO
Aerodrome Obstacle Chart - Type A - ICAO - RWY 04-22
Precision Approach Terrain Chart - ICAO RWY 04
Standard Departure Chart - Instrument (SID) - ICAO - RWY 04
Standard Departure Chart - Instrument (SID) - ICAO - RNAV RWY 04
Standard Departure Chart - Instrument (SID) - ICAO - RWY 22
Standard Departure Chart - Instrument (SID) - ICAO - RNAV RWY 22
Standard Arrival Chart - Instrument (STAR) - ICAO - RWY 04
Standard Arrival Chart - Instrument (STAR) - ICAO - RNAV RWY 04
Standard Arrival Chart - Instrument (STAR) - ICAO - RWY 22
Standard Arrival Chart - Instrument (STAR) - ICAO - RNAV RWY 22
ATC Surveillance Minimum Altitude Chart - ICAO
Instrument Approach Chart - ICAO - L RWY 04
Instrument Approach Chart - ICAO - ILS y or LOC y RWY 04 CAT I/II/III
Instrument Approach Chart - ICAO - ILS z or LOC z RWY 04 CAT I/II/III
Instrument Approach Chart - ICAO - L RWY 22
Instrument Approach Chart - ICAO - ILS y or LOC y RWY 22
Instrument Approach Chart - ICAO - ILS z or LOC z RWY 22
Instrument Approach Chart - ICAO RNP RWY 04
Instrument Approach Chart - ICAO RNP RWY 22
Visual Operation Chart
Bird concentrations

LDZA AD 2.25  Prodiranje u površinu vizualnog segmenta (VSS)

Nije primjenjivo.